Tänään kävimme joululomani alkamisen kunniaksi vähän pitemmällä tonttuilureissulla. Yöllä pää kuhisi vielä työasioissa, mutta pieni irtiotto virkisti äärimmilleen pakkautuneita aivoja. Viime hetken lahjoja löytyi vielä, ja istuimme rauhassa ravintolassa aterialla ja kahvilassa cappuccinolla ja donitseilla.
Eilen laitoin kimaran kuvia joulukoristeluistamme. Eilen tuotiin myös kuusi sisälle, ja siihen laitettiin tähti ja kynttilät. Kaunis oli kuusi siltäänkin, mutta illalla reissusta palaamisen jälkeen sormet syyhysivät päästä ripustelemaan koristeita. Kuopuksen kanssa viimeistelimme koristelun, ja tässä se nyt on: tämän vuoden puukomistus.
... terve terve joulu armahin!











































