perjantai 2. lokakuuta 2020

Joulu pilkahtelee

Lokakuu on aluillaan, ja blogini on viettänyt vähän tavallista pitempään hiljaiseloa. Tämä syksy on erilainen, koska olen aloitellut työn ohella kirjoittamisen opintoja yliopistossa. Tämä on sitä, mistä olen unelmoinut, ja uskaltauduin vihdoin hakemaan opintoihin. Näin viittäkymmentä lähestyessä on korkea aika tarttua hetkeen, ja onhan tämä haastavaa, ihanaa ja haastavan ihanaa.

Joulua en poikkeuksellisesti ole vielä aloittanut fiilistelemään. Tai no, tilasin vähän lasipalloja viimevuotiseen joulukuuseeni ja viehättäviä joulukalentereita. Ja onhan meille hiipinyt pari valojuttua: sydänvalot ja söpö metsäaiheinen tuikkuastia. 

Hämärtyvät illat alkavat saada aikaan joululäikähdyksiä sydämessä. Vielä tunnustus... kuuntelin jo vähän Pentatonixin ja Gentrin joulubiisejä. 

Tästä alkaa joulun 2020 odotus! 





2 kommenttia:

  1. Minäkin olen jo etsiskellyt joulukalenteria, mutta vielä ei ole löytynyt sopivaa. Viime vuonna minulla ei ollut kuvakalenteria ollenkaan, mutta tänä vuonna haluaisin taas sellaisen:) Menestystä opintoihin ja mukavaa syksyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! 😀

      Kuvakalenterit ovat parhaita. Minä tilaan niitä yleensä Hyvän tuulen puodista. Siellä on vähän erikoisempia.

      Poista